HENSTILLING TIL NM-DELTAGERE

Vi henstiller deltagere i NM til å frede Vingersjøen frem til arrangementet. Det er forholdsvis liten sjø som skal benyttes, og som lett lar seg påvirke av prøvefisking. Henstillingen går ut fordi vi ønsker et best mulig fiske for våre deltagere i NM.



onsdag 2. mars 2011

Intervju 3

Hei. Du verden, jeg føler meg beæret. Jeg gleder meg som vanlig til NM, husker godt sist gang dere arrangerte på Møkeren, et av høydepunktene i min isfiskekarriere.

Her ser vi Harald Hovde til høyre sammen med lagkameratene Per Nilsen og Kjell Kolstad på toppen av pallen i NM 2006 på Møkern.

Navn: Harald Hovde
Alder: 68
Klubb: Oslo Sportsfiskere

Hva fisker du helst med? Lokkemeite, pimpel eller myshka? Hvorfor?
Det blir nok lokkemeite, føler at jeg har størst variasjonsmulighet med denne redskapen, får ikke helt dreis på pimpelfiske.
Det blir mye farting i løpet av en sesong. Hva gjør dette med isfiske så spesielt for deg?
Kjempeflott miljø med masse hyggelige mennesker, mens andre sitter hjemme og venter på vår og sommer, så har jeg en aktivitet som gjør at vinteren blir alt for kort.
Hva er ditt beste minne innenfor isfiske?
Av mange gode minner, kan jeg her trekke fram lagseieren på Møkeren i 2006, tenk at vi gamlingene banket dere på hjemmebane.
Hva tror du blir vinnervekt på NM respektiv lag-NM? Og hvem tror du går til topps under årets NM?
På Vingersjøen tror jeg nok at 6kg blir passert, mens Sigernessjøen har jeg ingen erfaring med, la meg tippe noe ala Møkeren, et sted mellom 4 og 5kg på vinnerlaget. Jeg satser på PH på Vingersjøen, på Sigernessjøen derimot hvem vet, kanskje en skikkelig overraskelse der.

Så artig tilbakemelding å få da :o) Takk Harald for at du stillte opp, og lykke til i NM.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Sponsor