HENSTILLING TIL NM-DELTAGERE

Vi henstiller deltagere i NM til å frede Vingersjøen frem til arrangementet. Det er forholdsvis liten sjø som skal benyttes, og som lett lar seg påvirke av prøvefisking. Henstillingen går ut fordi vi ønsker et best mulig fiske for våre deltagere i NM.



torsdag 3. mars 2011

Intervju 4


Heidi med en storabbor tatt på Lysern

Denne gangen er det ei av juniorjentene som står for tur, nemlig Heidi Sveen.
Her er hennes tanker om NM.

Navn: Heidi Kjelsrud Sveen
Alder: 16
Klubb: Gjøvik og Toten SFK

Hva fisker du helst med? Lokkemeite, pimpel eller myshka? Hvorfor?
Jeg fisker helst med Lokkemeite, fordi det går raskt og jeg mestrer det best.

Hva gjør dette med isfiske så spesielt for deg?Isfiske er spesielt for meg fordi ingen dag er lik, det er sosialt og spennende hver gang.

Hva er ditt beste minne innenfor isfiske?
Mitt beste minne innen isfiske er Finland 2010 :) (Der Heidi vant klassen sin)

Hva tror du blir vinnervekt på NM respektiv lag-NM? Og hvem tror du går til topps under årets NM?
Vinner vekta på NM i år er jeg usikker på. det er så mange gode isfiskere, men alt mellom 15-25 kg er nok ikke umulig.

Takk til Heidi, og lykke til i NM!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Sponsor